2007年7月10日火曜日

連絡がとれない・・・

T先生からのメールに対してまったくの返事がなく、T先生もどう動けばいいかかなり不安になっていました。

【T先生からのメール】
シリアから返事がないので動きようがありませんやるのか やらないのかどちらなのだろう明日の朝 生徒に伝えないと10日には誰も参加できないと思います何がまずいのだろうか

その後、3日後、つまり10日の前の日にイヤードから以下のようなメールがありました。

【イヤードからのメール】 7月9日
Hi,I'm Iyad.How are you ?We can attend TV Conference on 10th and 11th for one hour at 9.00 morning ( Syrian time ).I suggest for the TV Conference :The first day on 10th :- Students introduce each other.- mention the most important environmental problems.- What's the key environmental problems whether in Syria or Japan?The second day on11th:- Discuss the environmental problems ( in Syria - Japan ) in detail.- Mention solution for those problems.- What's the student's role in the local community to help solving such problems.Iyad Husein

そこで、テレビ会議をすることが確定し、それぞれの準備に入りました。
この時点で、私がシリアにいたので、そのテレビ会議をサポートすることができました。

0 件のコメント: